Elke bestelling die wordt geplaatst, wordt met veel liefde en aandacht ingepakt en verzonden. Het kan voorkomen dat je toch niet tevreden bent, dat is jammer, maar het is geen enkel probleem om je product te retourneren binnen 14 dagen. De retourkosten hiervoor zijn voor de klant.

Voor gepersonaliseerde producten gelden andere voorwaarden. 

Gepersonaliseerde producten kunnen niet retour.
De producten die gepersonaliseerd worden kunnen we helaas niet retour nemen. Hiermee worden de taarten bedoeld die met speciale bedrukking of afbeeldingen zijn gemaakt.


Stappenplan retourneren: 
1.Controleer eerst of jouw retour aan de voorwaarden voldoet:
- Het artikel dient onbeschadigd te zijn.
- Het artikel dient in de originele verpakking retour te worden gezonden.

2. Stuur een mail naar info@pamper-taart en geef aan welk product  je wilt retourneren.  

3.Gelieve de artikelen met zorg te verpakken en probeer de pakbon mee te verzenden met de vermelding van het rekeningnummer waarop u de terugbetaling wenst.

4.Schrijf het retouradres op de verpakking:
Mimar
Sleihagestraat 83
8840 Oostnieuwkerke
België

5. Frankeer het pakket en breng het binnen in het postkantoor of postpunt. De kosten van de retourzending zijn voor eigen rekening.

6. Zodra je retour door ons is ontvangen en er geen beschadiging is vastgesteld storten we het aankoopbedrag binnen 14 dagen terug op jouw bankrekening. 

Bij het terugsturen van de volledige bestelling met notie van bovenvermeld punten krijgt u het volledige bedrag teruggestort.

© 2018 - 2021 Pamper-taart.be | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel